fredag 19 mars 2010

Lördag 13/3

Okej, nu är det dags att sätta igång igen..
I lördags var vi ute med chefen, Mattias, skön norrlänning från Jokkmokk/Tokyo och det blev en kväll ute på Roppan (Roppongi). Vi började med en drinkbuffe med snacks, sänkte en och annan öl. Resultatet blev att två timmar senare så stappla vi ut i ett sökande på en bra klubb..
Hamnade först på nåt wannabe-up scaleställe.. Två japanska "fina flickor" följde med oss i tron att vi skulle hitta nån bra klubb och bjuda på massa drinkar - de var borta innan vi gåt 15 min ens.. Lika glada för det drog vi in på Motown och rumlade runder innan vi hittade in på Muse där det var 3000 yen inträde (240kr) inkl. 2 drinkbiljetter..
Därifrån kommer jag knappt ihåg nåt men dan efter hitta jag drinkbiljetterna i plånboken.. Lyckat..

Veckan har varit lugn, lite middagar med husvärden och massa massa problem med datorn.. Därför jag varit så frånvarande både på msn och skype.. Vet inte hur eller när det ska lösa sig men skit i det! om 1 ½ halv timme håller jag helg!!

Blir middag kl 20 med polarna och sen Champion Bar och sen klubb! In i dimman..

Otsukaresama!!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig fina du! /Helena

    SvaraRadera
  2. jag behöver dig hemma!
    Men du ser ut att ha det ganska gött där med :)
    /maria

    SvaraRadera