torsdag 4 mars 2010

Japanska underverk

hahaha, innan jag berättar om första dagen på jobb och allt annat måste jag berätta en annan sak! Iofs är jag på jobb nu och bryter mot reglerna genom att skriva men skit samma..

Jag var pa toaletten nyss.. Va tvungen att testa den superavancerade toastolen!
Satte mig, gjorde min business och när jag va klar testa jag de olika knapparna.. Allting stod på japanska förstås så jag visste ju inte vad jag gjorde, tryckte på en blå knapp och en stråle sköt rätt upp i sketan på mig! fick panik och ställde mig upp, det gjorde ju inte saken battre, satte mig snabbt igen, såg en röd knapp, tryckte pa den och så sluta det, tack och lov. testade en grön knapp, då borjade det spruta vatten upp på pungen, haha! snabbt till den röda knappen igen.. sen testa jag en gul knapp och då kom en skön flakt som till slut torkade allt det blöta pa mig..

Efter det var det slut på knappar och jag kompa att jag inte hittat nån spolknapp.. Kände hur paniken kom krypande direkt och började leta överallt på toastolen men kunde inte hitta den..
Efter många om och men lyckades jag av en slump komma åt den och det började spola, puh! den var så väl maskerad att jag aldrig trodde jag skulle hitta den..'

Japansk toalettstol 1 - o Förvirrad praktikant

1 kommentar:

  1. Hahahahha kissade nästan på mig så mycket jag skrattade..well done Carlo..;) Forstätt så så kommer vi ha mycket kul att läsa från dig!! puss

    SvaraRadera