måndag 7 juni 2010

Plugg i Yoyogi och Donken-upplevelse

Behövde komma ut lite i friska luften i söndags så drog till Yoyogi Park och studa lite. Det suger fett mycket att jag ska skriva aff.red. på onsdag asså! Men men, bara att bita i det sura äpplet..

Som de flest redan sett på FB blev det ett stopp på McDonalds på väg hem ENBART för att de skyltade med en 10-våningars cheesburgare! Vi smet in och jag beställde monsterhamburgaren för blyga 88 kr.
Då kom första chocken - ketchup! Som ni säkert alla vet så är ketchup min värsta fiende så jag gjorde något väldigt ojapanskt, klagade. Det gick vägen och in kom ett nytt hamburgerhöghus och det var det flottigaste jag varit med om! Det verkligen dröp om den!! Var tvungen att äta den med gaffel för det fanns inte en chans i världen att den skulle få plats i min mun..
Här får ni se ett försök iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar