söndag 23 maj 2010

Michael Jackson Lifetime Collection

WOW säger jag bara. WOW!!!
Jag var i Roppongi på utställningen i Tokyo Tower idag och fy faan va coolt det var!! De hade verkligen de sjukaste grejerna, allt ifrån MJ's första kontrakt till hans lunchlåda under This is it-repetionerna! Hade med mig både videokameran och digitalkameran men fattigt nog så fick man inte ta några bilder.. Självklart trotsade jag! Fick ta i smyg när ingen vakt var i närheten (sjukt många!) men lyckades ta några iaf.
Sjuuuuuuuuuukaste nånisn!! Jag trotsade ännu mer när ingen såg och rörde vid kläderna han hade på sig under Bad-turnén!! Shit asså, jag kände lätt hans presence, haha! Galnaste känslan nånsin, att känna på MICHAEL JACKSONS kläder!!
På väg ut så anmälde jag mig till ett lotteri med där några få vinnare får spendera natten i utställningshallarna den 25 juni, då MJ dog - sjukt om det blir jag.
Hur som helst kommer jag lätt gå dig igen!!

Fler bilder ligger på Face.

"I believe in perfection, and I try to create that in everything we do. We never seem to totally get there, but I believe in perfect execution. And when we don't get at least 99.9%, i get really upset..."
- Michael Jackson, on the secret to his success

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar